ceptemberkettő - indulaszezon

Yo! újra itt, vége a nyárnak, hűvös szelek járnak (JA NEM) és kicsit irdogálni akarok. Meg rá is érek, mert nincs ma bent a főni és kicsit unom színlelni a munkát. Ja igen, közben új munkahelyem van (megint), ez már a negyedik egy éven belül... nem annyira megy ez a beilleszkedés a kapitalista világba, megalkuvás és a rabszolgasors boldog eltűrése. Most itt éppen jó, de még csak másfél hónapja vagyok itt, kiderül lesz-e belőle fél év - eddigi tapasztalatok alapján kb az a válaszvonal. Kb mint a párkapcsolatok esetében. Itt se túl sok mindent kell/lehet csinálni, de legalább úgy tűnik itt békén hagynak és a kollégák is (amennyire lehet) normálisak. Na de erről majd később írok, ha már lesz normális viszonyítási alapom. Vannak fontosabb dolgok is az életemben (csak az van), mint a munka. Inkább mesélek izgibb dolgokról. Ugyanis azzal a lendülettel, hogy elindult az őszi szezon (HELLO szeptember), elindulnak a táncos tanfolyamok is - és bizony járni fogunk az AK-ba együtt a Szerelmemmel! :) Nagy-nagy várakozások vannak bennem, jó lesz nagyon ezt már megmondhatom előre is. A legjobb az egészben, hogy Alapképzés ellenére mégiscsak Dusi fogja tartani - ami duplán király. Mert így elkerülhetem a találkozásokat Bubival - ha nem is teljes mértékben, de azért tuti kevesebbszer mintha ő tartaná az órát. Kincső sem indul ellenszélben az AK-s pályája első lépéseinél - ami szintén nem hátrány. És!! Ami a legjobb az egészben, hogy tanulhatok Dusitól. Amúgy is régóta szemezek ezzel a lehetőséggel, tavaly azért kezdtem inkább Endihez járni mert Dusi órái nekem túl technikásak, de amúgy a stílusa nagggyon tetszik és szerintem testhezálló is. A srác karaktere is elég meggyőző, jó lelkű, kicsit egyszerű és halál laza az emberünk, mindig jó hangulatban telnek az órák nála. Amit nagyon bírok még benne, hogy erősen van egy kísérletező szellem benne. Fejébe vesz egy-egy stílust és belemélyed - szabadidejében. Afro, House, Locking - ezek voltak eddig és zseniális látni hogyan olvasztja be az elemeket a saját mozgásába. Hozzáad egy kis zamatot, másságot az egész lényéhez. ÉS! ha lehet ezt még fokozni :D ha minden igaz és úgy lesz ahogy állítja, akkor a következő kísérleti stílus a break lesz! :O mekkora királyság lesz tőle/vele tanulni egy kis break-et. Izgi lesz. Meg hát a lényeg az egészben, hogy Kincsővel együtt :3 jó lesz jó lesz, alig várom. Jövő héten indul a buli.

Edzés fronton is alakulnak a dolgok, rendszeresen járok megint tornázni és újabban kondizni is, mert a céges kedvezmény miatt nagyon megéri - és mivel lehet plusz embert hozni, így ebből is közös programot csináltunk. Meg is látszik, kicombosodtam a nadrágjaim egy jelentős részét, pár pólóm is kezd kifejezetten kényelemtelenül szűk lenni, a mérleg is 78 kilót mutat (fákje) és amikor mutattam egy félmeztelen képet Gerdának a nyaralásról, azt reagálta rá: "de kibasztad magad". Na azért ettől távol vagyok még, de szerencsére tényleg látszik rajtam hogy jobb formában vagyok. Érződik is a mindennapjaimon hogy a rendszeres testmozgás miatt kiegyensúlyozottabb és stabilabb vagyok. Kincsőt is egyre könnyebben tudom felkapni :3 Ideális kiindulási állapot, már csak tartani kell a szintet esetleg szép fokozatosan hozzápakolni apróságokat még. Itt elsősorban a nyújtásra gondolok, meg a tartásjavító gyakorlatokra. De az nagyon király, hogy a dolgok elindultak, régen tudom hogy sokat írtam és vágyakoztam erre az állapotra. 

Amiről mindenképp' említést kell még tegyek, mert nagggyon király dolog az életemben jelenleg: egy fantasztikus könyv. Idén még csak jó könyveket olvastam, vagyis mindegyiket tudtam élvezni és tanulságokat elmenteni belőle. Az aktuális könyv egy olvasmányos történelem könyv, ami nem kevesebbre vállalkozott mint az emberiség történelmét bemutatni. Tanulságos, szemléletformáló és végtelenül szórakoztató. Igazán élvezetesen képes megfogalmazni kőkemény igazságokat és felkavaró, megdöbbentő tényeket az emberiség távolról sem fényes múltjáról. Jobban leköt, mint bármelyik sorozat és alig várom a nap  végét, hogy az alvás előtti órákban még pár oldalt olvashassak ismét belőle. A non plus ultra benne, hogy általában Kincsőnek olvasom fel hangosan a történeteket és így közösen hüledezünk és tanulunk az emberiség titokzatos múltjáról. Nagyszerű családi program nap végi levezetésként :)
Már eltelt jó pár óra mire ideértem, szétesett a figyelmem, nem tudom pontosan mit is akartam az elején írni :D de a lényeg, hogy írtam: kicsit, fontosakat, apróságokat, életszagút. Folytköv. cső

Címkék: ÉLET