májushét - anno domini húsztizenhétből

Masszív nosztalgia. Bármilyen utókozmetikázás nélkül íme hát a két évvel korábbi önmagam papírra (klaviatúrára) vetett gondolatfoszlányai. Tanulságos látni miben és mennyit változtam azóta és mi mindent sikerült megvalósítani :)

 

Mindig afelé mozdulj, amerre a legnehezebb.

Attól tanulsz a legtöbbet, ami kihívást jelent. Nekem ez volt az állandóság.

Még most is az, nem tudok teljesen lemondani a változás utáni vágyamról.

De nagyon sokat mérséklődött.

 

Az elmúlt időszak azt tanította meg nekem, hogyan lehet megtalálni az élvezetet az állandóságban.

Előtte 3 éven keresztül minden évben elköltöztem, új közösségeket/barátokat kerestem folyamatosan, a csajokat havonta cserélgettem, rengeteg hobbim volt. De minden csak kicsit. Felszínesen, magától értetődően mert az idő az sajnos korlátos és nem fér egyszerűen bele minden mélységében. De nem is akartam. Pont elég volt, ezt imádtam, hogy pörög hogy nyüzsög hogy zajlik minden és én csak habszolom.

Ehhez képest az elmúlt 4 év egészen más irányt vett. Bebizonyítottam magamnak, hogy igenis képes vagyok Valaki mellett huzamosabb ideig maradni, kötődni.

 

Megdöbbenéssel érzékeltem magamon mennyit adtam le az igényességből. A költözéshez pakolás során kezembe kerültek az egyetemi jegyzetek. Magas szintű matematika, neurobiológia, élettudományok tömege, és izgalmas tantárgyak amik ezeket kötik össze. Tudok én, ha akarok. Értek ezekhez a komplex rendszerekhez, ha nem is lexika szintjén, mégis kezdtem elhitetni magammal hogy nekem ez túl magas.

(ezt a gondolatot jó lett volna tovább vinni, nem tudom mit akartam mondani ezzel. Kár érte)

 

Az új irány: a minőség a mennyiség helyett. Nem csak vaktában lődözni mindenfelé és meglovagolni szerencsevadászként a lehetőségeket, hanem tudatosabb tervezéssel, magasabb elvárásokkal és az ehhez szükséges önmagamba vetett hittel állni a dolgokhoz. Egy szép és intelligens barátnő, egy szakmailag kihívást jelentő és mégis élvezetes munka, tartós és igazi baráti kapcsolatok. Ezekre fogok törekedni. Akár itthon, akár egy külföldre költözés formájában.

Címkék: ÉLET ThrowBack